18:19

Hej igen!
Är tillbaka ;) Nu så har jag hunnit lite saker.
Ridningen gick super!!!!!! först så skulle det ha blivit en ganska kort tur men sen så red jag in på massa stigar som kom efter varandra.
han fick en liten klättring och hoppning tur(y)
blev massa klättring upp för bakar och i mellan stigarna så var det lite stockar och bäckar som vi hoppa över och det tyckte han va jättekul och jag med;)
sen smörjde jag sakerna.
nu sitter jag och drungknar i SO:n :@
ska snart gå och käka lite mat och sedan myss framför tv:n och datorn(y)
 see you tomorrow\Johanna♥

Kommentarer
Postat av: karl-rolf

Hej på dig gillar du korv det gör karl-rolf hihihihihi

MVH

karl-rolf/mig

alexzooon

2011-09-19 @ 08:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0